Thursday, October 27, 2005

I see....

I see many vain people.....

I see vain pots everywhere.....

Excuse me while I go puke.

Comments:
The Force is strong with this one *hands slowmover a barfbag*
 
oh! when did you see me? i was not that vain (but already oh-so gorgeous) when I used to lepak at your ERL office back then.

meh sini nak urut belakang, kasi angin keluar.
 
eiiyy.. dun hate be cause i'm beautiful laa..

*flaunting me hair*

biar sampai hijau muka..

sign,
a vain pot in making
 
dah abis puke?

dah dah.. ramai lagi yg tak vain. esok pi jumpa tok moh, mandi bunga :)
 
errr...kot puke masa tengah posa...boleh kira batal.
 
Zetty : Tak sengaja tak pe.

RE : Ler..engko pun?

Ewok : tak caya sama tok moh

Shell : ala..ko pun? Abis..abis...

Babe : Sayang kat u

LAB : I'm going to the dark side
 
saya tak termasuk dalam golongan category vainpot ni...i refuse to acknowledge...:PPP
 
Fina : You've past your vainpot phase :-)
 
Post a Comment

<< Home