Friday, November 25, 2005

Kantoi!

After missing two Friday solats due to being a musafir finally had a chance to do it today.

Shah Alam sikit banyak punya masjid and he had to pray here.

Met my father out-law (as opposed to in).

Alaaaa.........Kantoi! Kantoi!

Comments:
Err... Ko cium tangan tak? Ehehehehe... kidding bro, kidding... :P
 
Ace : I the good guy kan? Hormatilah yang tua..heh heh. I got no quarrels with him whatttt!!!
 
oi..

Miss ROuNDFACeee...??!!

*virtually strangling Slowmover*
 
Lil Ms D : Ok Ok I be your balachi again. I order the most expensive stuff on the menu :D

Shell : Translation of muka bulat..hehe
 
stockholm jumpa orang? dia dok stalk hang kot brother ...
 
Mr. Hobo : Pyscho sikit ada la tu. Bagi tart nenas ikut telunjuk aku. :-) (heh heh it rhymes)

DG : Masjid Negeri? Tak kuasa nak pegi. Naik turun tangga..jem lagi. Wa punya Masjid Lemon Tree. (rhyme lagi)
 
Post a Comment

<< Home